PRAHA-ČR: Přijměte prosím pozvání na náš pravidelný seminář na téma autorského práva v praxi kultury, který se uskuteční 9. března 2023, 10–14 hod.
Obsahem online semináře budou zejména:
Lektorka: JUDr. Adéla Faladová, vedoucí samostatného oddělení autorského práva Ministerstva kultury
kurzovné: 400 Kč
uzavření registrace přihlášek: 17. února 2023
kontakt: ladrova@nipos.cz
Naším záměrem je, abyste se dozvěděli co nejvíce pro vás užitečných informací, a proto bude část semináře věnována vašim dotazům a podnětům.
Dotazy, prosíme, zasílejte předem na adresu: ladrova@nipos.cz
Seminář je určen pro pracovníky příspěvkových organizací zřizovaných státem a ÚSC v oblasti kultury, pracovníky obecních, městských a krajských úřadů.
Další pokyny k platbě naleznete na tomto odkazu.
Pokud budete mít zájem o účast na semináři, vyplňte, prosím, níže uvedený formulář:
ČR: Začíná dvanáctý ročník celoroční soutěže ČT :D pro děti všech věkových kategorií. Tentokrát je mottem Uka dobro, a jak název napovídá, nejen úkoly, ale také inspirativními pořady, rozhovory i hrami poradí, jak pečovat o vztahy s ostatními a ukázat druhým dobro. Každý měsíc čeká na malé účastníky nový úkol, zapojit se mohou také ve science centrech po celé České republice.
ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.