ČR: Zajímavých učebních pomůcek existuje na českém trhu celá řada. Magnetická ručně malovaná mapa České republiky ale přináší nový pohled na výuku vlastivědy a zeměpisu. „Magnetická ručně malovaná mapa je určená hlavně žákům základních škol a je výjimečná v tom, že se snaží interaktivní formou a příjemným zpracováním zaujmout děti a hrou je naučit poznání naší vlasti,“ popisuje novinku majitel CBS Nakladatelství Milan Paprčka.
Škola hrou má přínos pro každého žáka i učitele, zároveň je mapa i skvělým doplňkem tříd, družin, společných prostor a nebo dětských pokojíčků. „Velkou výhodou je, že se dá využít pro jakoukoliv výuku týkající se České republiky, je možné doplňovat magnetky nejenom zeměpisné, ale například i důležitá místa spojená s dějinami, významné osobnosti z hudby, kultury či výletní místa,“ přibližuje využití obchodní ředitelka Blanka Imramovská. Základní sada magnetek obsahuje sídla, řeky, pohoří, vrcholy, chráněné krajinné oblasti, národní parky a vodní plochy.
Magnetická ručně malovaná mapa ČR navíc získala zvláštní ocenění v kartografické soutěži Mapa roku 2019, kterou každoročně pořádá Česká kartografická společnost. „Toto zvláštní ocenění jsme získali za zpestření nabídky kartografických produktů právě Magnetickou ručně malovanou mapou,“ dodává Blanka Imramovská.
Vidět svět jinak - originálně a v krásnějších barvách
CBS Nakladatelství je vydavatelem edice knih leteckých fotografií Česko z nebe i originálních ručně malovaných map s více jak 15 lety zkušeností. „Vytváříme originální produkty, které umožní lidem vidět svět jinak, originálně a v krásnějších barvách. Zároveň klademe důraz na to, aby byly všechny naše produkty i prakticky využitelné, aby sloužily lidem a usnadňovaly jim život,“ říká Milan Paprčka.
ČR: Začíná dvanáctý ročník celoroční soutěže ČT :D pro děti všech věkových kategorií. Tentokrát je mottem Uka dobro, a jak název napovídá, nejen úkoly, ale také inspirativními pořady, rozhovory i hrami poradí, jak pečovat o vztahy s ostatními a ukázat druhým dobro. Každý měsíc čeká na malé účastníky nový úkol, zapojit se mohou také ve science centrech po celé České republice.
ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.