PRAHA: Svaz českých knihkupců a nakladatelů srdečně zve na křest CD autorského čtení KNIHA TI SLUŠÍ v pondělí 18. dubna ve 14:00 h do knihkupectví Knihy Dobrovský, Václavské náměstí 22, Praha 1. Současně odstartuje charitativní a informační kampaň na podporu čtení s názvem KNIHA TI SLUŠÍ. Výtěžek z akce poputuje na konta Světlušky Nadačního fondu Českého rozhlasu a Nadace Leontinka.
Křtu a slavnostního startu KNIHA TI SLUŠÍ se zúčastní: Václav Jílek – tvář kampaně, Michal Viewegh, Václav Větvička, Petr Stančík, Bogdan Trojak a Michal Šanda – spisovatelé, kteří se podíleli na vzniku audioknihy (dárku kampaně), Přemysl Filip - ředitel Světlušky Nadačního fondu českého rozhlasu, Barbara Hucková - výkonná ředitelka Nadace Leontinka a samozřejmě také předseda SČKN Martin Vopěnka.
PARDUIBCE: Umělecké dílo od světoznámého umělce Davida Černého je nově k vidění v areálu Automatických mlýnů v Pardubicích. Loďka, která vznikla díky pardubické rodinné společnosti JHV, je technologicko-uměleckým dílem, které svým pohybem odporuje fyzikálním zákonům. Cílem celého projektu je sběr finanční podpory pro Základní školu a Praktickou školu SVÍTÁNÍ, o. p. s., která více než 30 let vytváří bezpečný přístav pro děti a mladé dospělé s mentálními i fyzickými hendikepy.
ČR: On-line platformy České televize nabízejí vlastní tvorbu, kterou diváci na obrazovkách neuvidí – vzniká totiž přímo pro iVysílání a nově i pro stejnojmenný profil na YouTube. Popularitu si získala například série krátkých videí What the Fact?, která má již přes šedesát dílů a více než 4 miliony zhlédnutí na YouTube. Do portfolia nyní přibyl také seriál Jazykovědma a od 26. května i druhá řada TeleRevize. Na jejich tvorbě se podílejí i známí influenceři.
ČR: Tvůrci série Iveta a dokumentární triptychu Málo mě znáš, které oba mapují život Ivety Bartošové novým pohledem, připravili ve spojení s neziskovou organizací Nevypusť duši a TV Nova spotovou kampaň Hejt není názor. Cílem je ukázat, že předmětem veřejného zájmu je dnes potenciálně každý. A že když už někdo je veřejně známý, neznamená to automaticky, že je připraven snášet nenávistné urážky, nebo, že se jej osobně nedotýkají. Za spotem stojí kreativní producent TV Nova Matěj Podzimek a producentka Barletta Productions Maja Hamplová.
Spot si můžete stáhnout na tomto odkazu.