PLZEŇ: Je to již bezmála 9 let, kdy c.k. Divadlo PLUTO - profesionální divadlo malých komediálních forem existuje bez stálé dotace. Na české profesionální divadelní scéně se jedná o jev zcela mimořádný. Divadlo má svůj domov v sále bývalého D Klubu v OD Centrum v Plzni v Doubravce a ročně přivítá cca 20 tisíc diváků.
Divadlo je velmi oblíbené i pro svůj žánrově a stylově zcela mimořádný druh kulturní zábavy včetně stolové úpravy s pohoštěním. Nedílnou součástí činnosti Divadla PLUTO je pořádání odborných kurzů pro děti. Kurzy DIVADELNÍCH ŘEMESEL, BALET-MODERNÍ TANCE, DRAMSTUDIO probíhají v průběhu školního roku pod vedením profesionálních odborníků.
KLUB PŘÁTEL DIVADLA PLUTO připravuje pro svoje členy klubová představení nebo setkání s význačnými osobnostmi českého divadelnictví. V nejbližší době chystáme uvedení nové pohádky Nejkrásnější hádanka režiséra Zdeňka Trošky, který je rovněž čestným členem Klubu "Pluťáků"a 2. dubna bude jeho vzácným hostem. Dalšími hosty klubových večerů budou dále slavné osobnosti českého divadla jako je Květa Fialová, Ondřej Vetchý, Martin Dejdar, Naďa Konvalinková a další. Členem Klubu se může stát každý příznivec našeho divadla. Členský poplatek je od 1000,- Kč ročně. Získáte přenosnou legitimaci a kromě speciálních klubových představení pro členy i slevu ve výši 20% na všechna představení Divadla PLUTO.
Divadlo nabízí spolupráci podnikatelům a živnostníkům. V oblasti reklamy a propagace firmy např. umístění loga přímo v divadelním sále, uvední sloganu během představení, informační prospekty na stolech, presentaci na reklamních plochách divadla a v kalendáři Divadla PLUTO. Kalendář vychází prozatím v nákladu 20 tisíc výtisků ročně a je distribuován po celé republice. V nabídce divadla je také uspořádání podnikových divadelních představení včetně rautu nebo speciálních akcí určených dětem.
ČR: Začíná dvanáctý ročník celoroční soutěže ČT :D pro děti všech věkových kategorií. Tentokrát je mottem Uka dobro, a jak název napovídá, nejen úkoly, ale také inspirativními pořady, rozhovory i hrami poradí, jak pečovat o vztahy s ostatními a ukázat druhým dobro. Každý měsíc čeká na malé účastníky nový úkol, zapojit se mohou také ve science centrech po celé České republice.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.
Program u mostu se pro tento týden ruší. Venkovní část akce chceme přesunout na pokud možno co nejbližší termín.