ČR: Koncem léta se v redakci PROPAMÁTKY uvolní jedna důležitá židle. Současný vedoucí redakce Jan Štěpánek se rozhodl věnovat více své akademické dráze a vlastním projektům. Za tohoto spolehlivého kolegu proto hledáme adekvátní náhradu
Šéfredaktor je důležitou osobou v rámci celého týmu. Úzce spolupracuje s redaktorkami a redaktory, zodpovídá za kontrolu a publikování článků. Podílí se na podobě Katalogu služeb, pomáhá hledat informace o dotacích a veřejných sbírkách pro památky. Současně je také editorem tištěného čtvrtletníku PROPAMÁTKY.
Dokážeš vést tým lidí a máš chuť se podílet na rozvoji naší redakce? Zajímáš se o architekturu, historii, kulturu? Chceš pracovat v přátelském kolektivu? Uvítáš práci v klidné kanceláři, případně i z domova? Pak hledáme právě tebe.
Podrobnější informace a možnost se přihlásit do výběrového řízení je na portálu JOBS.CZ.
Redakce PROPAMÁTKY je součástí neziskové organizace Institut pro památky a kulturu, která byla založena v roce 2007 s vizí pomáhat šířit osvětu a příklady dobré praxe v oblasti péče o památky v České republice. Od té doby jsme společně s dalšími kolegyněmi a kolegy ušli velký kus cesty, připravili nové projekty a našli stálý okruh čtenářů, majitelů památek, zástupců institucí a firem, se kterými dlouhodobě spolupracujeme.
ČR: Začíná dvanáctý ročník celoroční soutěže ČT :D pro děti všech věkových kategorií. Tentokrát je mottem Uka dobro, a jak název napovídá, nejen úkoly, ale také inspirativními pořady, rozhovory i hrami poradí, jak pečovat o vztahy s ostatními a ukázat druhým dobro. Každý měsíc čeká na malé účastníky nový úkol, zapojit se mohou také ve science centrech po celé České republice.
ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.