Tento festival však není oblíbenou akcí nejen ostrovských dětí. Pravidelně se na něj vždy na podzim sjíždí hvězdy stříbrného plátna, režiséři, producenti a ostatní filmoví tvůrci. Základem jsou každoročně filmové projekce- jak soutěžní, tak nesoutěžní. Protože je nedostatek dětských filmů, byla festivalová soutěž rozšířena také o filmovou tvorbu. Filmové a televizní projekce doplňuje řada zajímavých doprovodných akcí pro děti i pro dospělé. Hlavním místem konání festivalu je Dům kultury Ostrov, kde také najdete akreditační středisko.
Tématem jubilejního ročníku Dětského filmového a televizního festivalu Oty Hofmana, který skončí v Ostrově 12. 10. 2018, jsou narozeniny. Organizátoři pojali akci jako velkou narozeninovou párty.
ČR: Začíná dvanáctý ročník celoroční soutěže ČT :D pro děti všech věkových kategorií. Tentokrát je mottem Uka dobro, a jak název napovídá, nejen úkoly, ale také inspirativními pořady, rozhovory i hrami poradí, jak pečovat o vztahy s ostatními a ukázat druhým dobro. Každý měsíc čeká na malé účastníky nový úkol, zapojit se mohou také ve science centrech po celé České republice.
ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.