pátek
26. dubna 2024
svátek slaví Oto
Vizuál ke koncertu
© Zdroj: https://www.facebook.com/ceskatelevize



Česká televize pomáhá: ve středu uspořádá speciální benefiční Koncert pro Moravu

ČR: Česká televize uspořádá benefici na pomoc vesnicím postiženým tornádem. Přímý přenos z pražské Kampy odvysílá Jednička České televize ve středu 30. června od 20:10 hodin. Na koncertu vystoupí například Dan Bárta, Richard Krajčo, Vojta Dyk, Čechomor i Hana a Petr Ulrychovi. Diváci se mohou těšit také na originální propojení kapel a interpretů, na Adama Plachetku s cimbálem či vystoupení kapely Buty s Mňágou a Žďorp. Řada dalších umělců se do programu navíc ještě postupně přidává.

30.06.2021
20:10
Autor článku: 
Karolína Blinková

„Role České televize je v případě takto mimořádných událostí především informační. Kromě informování ale umíme i velmi efektivně pomáhat, a proto jsme okamžitě začali připravovat benefiční koncert na podporu Charity ČR, jehož výtěžek poputuje na pomoc obyvatelům postižených oblastí. Po sobotním charitativním přenosu z folklorního festivalu ve Strážnici tak na středu narychlo připravujeme i speciální Koncert pro Moravu z Kampy,“ vysvětluje generální ředitel České televize Petr Dvořák.

Více než hodinovým programem, který divákům pomocí živých vstupů i záběrů z dronu zprostředkuje také aktuální situaci na jihu Moravy, provede dvojice moderátorů Světlana Witowská a Daniel Stach.

Přispět na pomoc obcím postiženým tornádem je možné pomocí dárcovské SMS ve tvaru DMS PROMORAVU 30 nebo DMS PROMORAVU 60 nebo DMS PROMORAVU 90 na telefonní číslo 87 777 (cena DMS je 30 nebo 60 nebo 90 Kč). Více na www.darcovskasms.cz. Nebo darem na sbírkový účet 4211325188/6800, variabilní symbol 2002.

Aktuality a další možnosti podpory jsou k dispozici na webu www.pomoctornado.charita.cz

Česká televize pořádá koncert na podporu Charity Česká republika, největšího nestátního poskytovatele sociálních služeb. Ta začala v zasažené oblasti pomáhat bezprostředně po řádění živlu. Organizovala činnost monitorovacích týmů, které mapovaly rozsah škod jednotlivých domácností, aby pomoc lidem zasaženým tornádem byla co nejvíc účinná a adresná. Týmy zaměstnanců i dobrovolníků připravovaly hygienické a potravinové balíčky a pomáhaly s distribucí materiálu k potřebným. V první fázi se peníze ze sbírky použijí pro akutní humanitární pomoc na místě, v dalších dnech budou určeny na obnovu domovů zasažených obyvatel.

www.ceskatelevize.cz

Mohlo by vás také zajímat...

RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.

Pardubický kraj
Instituce a kulturní zařízení, Výtvarné umění, Senioři, Památky
Co se děje
25.04.2024

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024