<p>PRAHA: V úterý 2. 6. 2015 od 9.40 se koná seminář k programu Kreativní Evropa – Kultura a dalším možnostem financování projektů z oblasti kulturních a kreativních odvětví.</p> <p>Dopoledne bude věnované programu Kreativní Evropa včetně představení dvou typově odlišných podpořených projektů. Odpoledne zaměříme na představení dalších možností podpory projektů z kulturních a kreativních odvětví. Po skončení semináře nabízíme možnost osobních konzultací projektových záměrů od 14.30 od 17.00 u nás v kanceláři (Celetná 17, Praha 1).<br />
Máte-li zájem rezervujte si místo na E kultura@kreativnievropa.cz.<br />
Termín: úterý 2. června 2015 od 9.40 do 13.30<br />
Místo: Era svět, Jungmannovo nám. 767, Praha 1</p> <p>Zdroj, program a registrace ZDE
ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.
Program u mostu se pro tento týden ruší. Venkovní část akce chceme přesunout na pokud možno co nejbližší termín.