sobota
27. dubna 2024
svátek slaví Jaroslav
© Logo ankety



Nominujte svoji NEZISKOVKU ROKU 2017!

ČR: Pátý ročník nezávislého ocenění Neziskovka roku, které vyhlašuje Nadace rozvoje občanské společnosti, odstartoval. Svoji oblíbenou neziskovku může nominovat kdokoli prostřednictvím formuláře na webu ocenění do 19. června. Tato nominace však není podmínkou účasti v Neziskovce roku, organizace se mohou do ocenění přihlásit samy, a to až do 15. září.

Autor článku: 
Johana Turner

Ocenění Neziskovka roku má za cíl podpořit profesionálně vedené neziskové organizace u nás a současně je motivovat k dalšímu zlepšování jejich práce. „Cílem ocenění je na sklonku roku udělit trofeje neziskovkám ve třech kategoriích: malá, střední a velká. Ocenění získají ty, které pod drobnohledem hodnotitelů prokážou nejvyšší standard kvality organizačního řízení. V praxi to znamená, že efektivně řídí finanční i nefinanční zdroje, vykazují vysokou úroveň práce s lidskými zdroji, mají dobře nastavené PR, reagují na měnící se podmínky okolního prostředí a tak dále. Jde nám ale také o celkové zviditelnění profesionality neziskovek, podporu jejich statutu v očích veřejnosti, donátorů a odborníků,“ vysvětluje Jana Vožechová, manažerka ocenění.

Zvláštní pozornost bude věnována speciální kategorii Cena veřejnosti, o jejímž vítězi bude prostřednictvím webových stránek www.neziskovkaroku.cz hlasovat široká veřejnost na podzim.

Hodnoticí proces ocenění Neziskovka roku 2016 je založen na unikátní metodice „Zdravé organizační řízení“©. Tato metodika byla vytvořena Nadací rozvoje občanské společnosti ve spolupráci s odborníky z Univerzity Karlovy v Praze v roce 2013. Na hodnocení  spolupracují nezávislí odborníci z řad komerčního i neziskového sektoru, státní správy, experti a významné osobnosti, které se aktivně podílejí na rozvoji občanské společnosti v ČR.

Slavnostní vyhlášení 5. ročníku Neziskovky roku se bude konat 28. listopadu 2017.

 

Hlavním partnerem ocenění Neziskovka roku 2017 je Skupina ČEZ.

Více informací hledejte na www.neziskovkaroku.cz a www.nros.cz .

 

Nadace rozvoje občanské společnosti (NROS) existuje již dvacet čtyři let a patří mezi stabilní neziskové organizace v České republice. Jejím posláním je rozvíjet občanskou společnost a český neziskový sektor. Od svého založení úspěšně podpořila více než 6 500 projektů částkou přesahující 1,8 miliardy korun. Nadační příspěvky poskytuje z grantových programů pocházejících ze zdrojů Evropského hospodářského prostoru, ale i z individuálních či firemních zdrojů.
Mezi veřejnosti nejznámější aktivity NROS patří sbírkový projekt Pomozte dětem, který nadace založila před 19 lety společně s Českou televizí.

 

 

ROS a projekt NEZISKOVKA ROKU

Mohlo by vás také zajímat...

RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.

Pardubický kraj
Instituce a kulturní zařízení, Výtvarné umění, Senioři, Památky
Co se děje
25.04.2024

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024