<p>PRAHA: GHMP nabízí mimořádně vstup zdarma na výstavu Jana Kubíčka v Městské knihovně. Nenechte si ujít jedinečnou událost, která je vůbec první rozsáhlou retrospektivou tohoto významného představitele konstruktivních tendencí.</p> <p>Budete mít jednu z posledních šancí seznámit se s řadou vynikajících děl zapůjčených z proslulých sbírek ze zahraničí, které dílo nedávno zesnulého umělce sledovaly s velkou pozorností a úctou, stejně jako práci Zdeňka Sýkory, s nímž měl Jan Kubíček duchovně i lidsky nejtěsnější pouta. </p> <p>Kristýna Kočová</p> <p>Galerie hlavního města Prahy<br />
PR a marketing<br />
Dům fotografie<br />
Revoluční 1006/5, Praha 1<br />
tel: 725 818 721</p> <p>www.ghmp.cz<br />
www.facebook.com/GHMP.cz</p>
ČR: Začíná dvanáctý ročník celoroční soutěže ČT :D pro děti všech věkových kategorií. Tentokrát je mottem Uka dobro, a jak název napovídá, nejen úkoly, ale také inspirativními pořady, rozhovory i hrami poradí, jak pečovat o vztahy s ostatními a ukázat druhým dobro. Každý měsíc čeká na malé účastníky nový úkol, zapojit se mohou také ve science centrech po celé České republice.
ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.