pátek
26. dubna 2024
svátek slaví Oto
Ilustrační snímek
© Archiv pořadatele



Minipivovary uspořádaly benefiční pivní festival Drink for Ukraine, na kterém vybraly více než 670 tisíc korun pro Ukrajinu

PRAHA: V sobotu 4. června 2022 se na benefičním pivním festivalu Drink for Ukraine v Kongresovém centru Praha potkalo více než 35 minipivovarů z celé ČR, které na akci darovaly své pivo zdarma. Akci, která probíhala od 11 do 23 hodin navštívilo více než 1.500 návštěvníků. Na akci se podařilo vybrat a utržit částku 675.680 Kč, tyto peníze byly po zdanění zaslány na účet neziskové organizace Člověk v tísni, na pomoc lidem zasaženým vpádem ruských vojsk na Ukrajinu.


 

Autor článku: 
Ondřej Hampl

Mezi řemeslnými minipivovary nechyběla taková jména jako Chroust, Clock, Zichovec nebo Raven, nechyběly ale ani větší pivovary - Budějovický Budvar a Plzeňský Prazdroj. Na akci také proběhla dražba vzácných lahví piva a pivních specialit, během které se některé kousky vydražily i za 15.000 Kč.

„Množství návštěvníků a atmosféra festivalu byla neuvěřitelná, akce se povedla nejlépe, jak jen mohla. Největší radost jsem ale měla z množství návštěvníků ukrajinské národnosti, pro ně to musel být skvělý pocit. Pocit, že za nimi stojíme. Čeští pivovarští opět ukázali, že umějí pomáhat,” říká Karolína Chroustovská, organizátorka festivalu. „Kongresák si člověk pronajme jen párkrát za život, a tohle byla skvělá příležitost, s dobrým úmyslem. A díky návštěvníkům a všem ostatním se nám podařila vybrat opravdu úctyhodná částka,” doplňuje spoluorganizátor festivalu Ladislav Vrtiš z pivovaru Raven.

 

Další informace na:

Drink for Ukraine

Drink for Ukraine - Hlavní stránka | Facebook

 

Mohlo by vás také zajímat...

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024

ČERVENÝ KOSTELEC: V sobotu 20. dubna se v kině Luník v Červeném Kostelci uskutečnilo 71. krajské kolo celostátní filmové přehlídky České vize. Filmová soutěž je určena neprofesionálním filmovým tvůrcům starším osmnácti let. Přihlášeno bylo 19 snímků. Nejlépe z nich uspěly filmy studentů filmových škol, dařilo se i hraným filmům. Porota také rozdala čestná uznání.

Královéhradecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Soutěže a festivaly
Co se děje
23.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.

Celá ČR, Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Hudba
Články a komentáře
24.04.2024