<p>ZLÍN: Tip na divadelní dárek pod stromeček nabízí Městské divadlo Zlín – perfektní zážitkový dárek nejen pod stromeček – dárkové poukazy, ve stylových obálkách ze starých divadelních plakátů.</p> <p>Dárkové poukazy v hodnotě 400, 600 a 800 korun mohou potěšit každého, kdo si rád vyrazí mezi lidi, za kulturou a za neopakovatelnými okamžiky a zároveň ocení fakt, že s dárkem ušetří. S poukazy totiž darujete i slevu 10, 15, nebo 20 % z každé vstupenky.</p> <p>Jaké výhody mají pro dárce?<br />
Nepotřebujete přesně znát vkus a obdarovaného. Poukaz si sám vymění na pokladně za lístky na představení podle vlastní momentální nálady a chuti a podle svých časových možností. Krom toho nemusíte dárek balit! Poukazy dostanete ve stylových ručně vyráběných obálkách ze starých divadelních plakátů, které pro nás vytvořili zaměstnanci chráněné dílny Slunečnice. </p> <p>Kde poukazy získat?<br />
Dárkové poukazy jsou v prodeji na pokladně divadla. Uplatnit je lze na jakékoli představení zlínského souboru až do konce sezony 2012/ 2013.</p> <p>Další divadelní tipy na dárky:</p> <p>- Výjimečné roční veselé předplatné s výraznou slevou na vstupném, dárkem do kuchyně od generálního partnera a řadou dalších bonusů potěší nejen milovníky muzikálů.</p> <p>- Samostatné vstupenky na jednotlivá představení jsou nejlevnější variantou pro ty, kteří chtějí darovat divadlo, ale zároveň co nejméně zatížit peněženku.</p>
ČR: Nakladatelství Galén právě vydalo knihu unikátní zpovědi dvou žen, které prožily část svého života se stejným narcistickým partnerem. Jejich příběhy doplňují autentická vyprávění dalších dvanácti žen, jež rovněž prošly zkušeností domácího násilí. Příběhy plné bolesti, strachu o děti a bezmoci v souvislosti s prokazováním psychického násilí se rozhodně nečtou lehce, ale mohou čtenáře varovat a zároveň jim pomoci.
ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Jana Tomšů ze spolku Zlínský zvěřinec.
Program u mostu se pro tento týden ruší. Venkovní část akce chceme přesunout na pokud možno co nejbližší termín.