pátek
26. dubna 2024
svátek slaví Oto



"OSTATNÍ"

<p>Nedávno jsem pro potřeby vydavatele vypracovala přehled o tom, jak si Místní kultura vede. Mimo jiné jsem poskytla přehled témat a počet jejich výskytu. Z něho vyplynulo, že téma OSTATNÍ je druhé nejfrekventovanější hned po Živém umění. Jala jsem se tedy pátrat, proč tomu tak je.</p> <p>V první řadě je třeba uvést, že na našem webu je možné označit u jednoho textu více témat, např. Památky a Cestovní ruch, nebo Památky a Vzdělávání apod.<br />
Téma OSTATNÍ je využíváno tehdy, když vkladatel nenajde téma textu v nabídce, když si není jistý, ale také jej možná vede snaha, zvýšit návštěvnost zprávy.<br /> Je ale pravda, že hodně témat v nabídce nemáme. Týká se to např. archeologie, historie, významných osobností, ocenění, výročí, sbírek, nejrůznějších neobvyklých výstav, beneficí, sponzorství atd.<br />
Mimochodem i tento textík řadím do do kapitoly, o které je řeč…<br />
Rozšířit seznam témat OSTATNÍ nehodláme. Jednak jsem přesvědčená, že dokonale to nejde, a navíc by vznikl nepřeberný seznam hesel, ve kterém vyhledat to aktuální by značně zdržovalo.<br />
Zato otevřete-li na našich stránkách téma OSTATNÍ, k Vašemu potěšení si můžete listovat v široké škále kulturních aktivit, dokládajících jejich rozmanitost.<br />
Témata si můžete rozkliknout na horní (modré) liště. Najdete tam také odkaz „KRAJE“, kde zjistíte, ze kterého máme zveřejněných nejvíce článků a zpráv. Pominu-li Celou ČR, „vede“ Praha a Středočeský kraj, ale tyto statistiky můžete sami ovlivnit tím, že nám budete posílat informace o kulturním dění právě z toho vašeho.</p>

Mohlo by vás také zajímat...

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.

Celá ČR, Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Hudba
Články a komentáře
24.04.2024