čtvrtek
25. dubna 2024
svátek slaví Marek
plakát k soutěži
© zdroj: https://www.kr-olomoucky.cz



YOlo Awards jsou tady

OLOMOUC, ČR: V Olomouci odstartovala ve čtvrtek 18. května přesně ve 12 hodin unikátní fotografická soutěž YOlo Awards! Mladí kreativní lidé ve věku od 15 do 26 let tedy od této chvíle mohou přihlásit svoji fotografii, která byla pořízena mobilním telefonem. Jako téma prvního ročníku YOlo Awards byl zvolen POHYB. Soutěž probíhá až do 14. 9.

Autor článku: 
ika

Název soutěže je hříčka. Můžeme v něm najít spojení věty „You only live once“ a také označení „Olo“, tedy toho, že soutěž vznikla v Olomouci. Čestným prezidentem YOlo Awards je světoznámý fotograf Jindřich Štreit a výkonným prezidentem nadějný fotograf Lukáš Navara.

Proč zrovna fotografie pořízené mobilním telefonem?

„Zachycování světa kolem nás skrze fotoaparát mobilního telefonu je již nevratně vepsáno do kultury 21. století a stalo se každodenní součástí života především mladých lidí. Proč toho nevyužít? Držíme krok s trendy,“ říká iniciátor projektu Roman Štěpánek z agentury RPSC ideas s.r.o.

Jako téma prvního ročníku YOlo Awards byl zvolen POHYB. Téma POHYB je natolik široké, a přesto konkrétní, umožní tak mladým fotografům uchopit toto téma z mnoha úhlů a vytvořit umělecky různorodý celek.

„Volbou tohoto tématu podporujeme titul Evropského města sportu, které pro rok 2017 získala Olomouc, a chceme jej rozšířit i do umělecké sféry,“ vysvětlují pořadatelé. „Doufáme také ve zvýšení atraktivity Olomouckého kraje coby turistické destinace,“ dodávají.

Pravidla YOlo Awards jsou jednoduchá!

·      Kdokoliv z České a Slovenské republiky ve věku od 15 do 26 let bude moci přihlásit jakoukoli fotografii  pořízenou  mobilním  telefonem,  která  koresponduje  s tématem  POHYB,  přes web www.yoloawards.cz.

·      Minimální rozlišení fotografií musí být 2 Mpx.

·      Fotografie musí mít čtvercový formát.

·      Jeden soutěžící může poslat buď 1, nebo maximálně 3 fotografie.

·      Fotografie soutěžícího mohou být jakkoliv upravené na počítači, telefonu, kreativitě soutěžícího se meze nekladou!

Tak zapněte mobily, vyjděte do ulic a zachycujte nevšední okamžiky!

Více informací o soutěži naleznete na webových stránkách  www.yoloawards.cz a na Facebooku

https://www.facebook.com/yoloawards/?fref=ts.

ZDROJ

Mohlo by vás také zajímat...

RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.

Pardubický kraj
Instituce a kulturní zařízení, Výtvarné umění, Senioři, Památky
Co se děje
25.04.2024

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024