čtvrtek
25. dubna 2024
svátek slaví Marek
plakát k akci
© zdroj: www.nrpraha.cz



Novoměstský krajáč 2017

PRAHA: Na Novoměstské radnici se 1. dubna 2017 již po šesté koná festival regionálních produktů, na kterém se představí řemeslníci a výrobci potravin ze všech koutů Čech, Moravy a Slezska. Držitelé regionálních značek kvality do Prahy osobně přivezou originální výrobky, které vznikají s úctou k tradici i ohledem na požadavky moderní doby. 

01.04.2017
Autor článku: 
ika

Za každým se skrývá poutavý příběh, který v supermarketu nenajdete. Těšit se můžete i na bohatý doprovodný program.
Otevřeno: 10 - 18 hodin
VSTUP ZDARMA

 

Co všechno vás na Krajáči čeká?

  • regionální produkty
  • kreativní dílny
  • zajímavé přednášky
  • ukázky řemesel
  • tipy na výlety
  • doprovodný hudební program 

 

Co můžete na jarním Krajáči zažít?

  • Setkáte se s lidmi, kteří se rozhodli žít jinak a své nápady přetvářejí v konkrétní produkty
  • Užijete si nabitý program a třeba si i něco užitečného naučíte
  • Získáte zajímavé tipy na výlety nebo dovolenou v našich regionech
  • Nakoupíte kvalitní výrobky s vazbou na konkrétní region 

 

Novinka - besedy o produktech, které vás zajímají:

 

Zajímá vás, jak to na Krajáči vypadá?

Podívejte se na fotky z posledního Krajáče, který navštívilo přes 2000 návštěvníků.

 

Co jsou regionální značky?

KVALITA A TRADICE Z REGIONŮ

Regionální značka nabízí příběh, který na regálu v supermarketu najdete jen těžko. Smyslem značek je zviditelnit aktivní obyvatele regionů, kteří svou podnikavostí spoluutváří jedinečný charakter míst, kde jsou doma.

Regionální značka znamená:
·         záruku kvality a vazby na region
·         šetrnost k přírodě
·         konkurenční výhodu pro lokální podnikatele
·         potenciál pro udržitelný rozvoj regionu
·         zastřešení Asociací regionálních značek

 

Krajáč pořádá Asociace regionálních značek ve spolupráci s Novoměstskou radnicí, p. o.

Přidejte se k události na facebooku. Sdílejte a pozvěte své přátele!

Podrobné informace:

produkční NR, Bedřiška Kotmelová kotmelova@nrpraha.cz

ZDROJ1

ZDROJ2

Mohlo by vás také zajímat...

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024

ČERVENÝ KOSTELEC: V sobotu 20. dubna se v kině Luník v Červeném Kostelci uskutečnilo 71. krajské kolo celostátní filmové přehlídky České vize. Filmová soutěž je určena neprofesionálním filmovým tvůrcům starším osmnácti let. Přihlášeno bylo 19 snímků. Nejlépe z nich uspěly filmy studentů filmových škol, dařilo se i hraným filmům. Porota také rozdala čestná uznání.

Královéhradecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Soutěže a festivaly
Co se děje
23.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.

Celá ČR, Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Hudba
Články a komentáře
24.04.2024

HRADEC KRÁLOVÉ: Filmový dokument „Petrkov 13“ představuje místo, ve kterém žil a tvořil básník, grafik a překladatel Bohuslav Reynek se svojí francouzskou ženou, básnířkou Suzanne Renaudovou, a také osudy obou umělců. V obrazech je přítomný i Grenoble, kde se roku 1923 Suzanne s Bohuslavem nad svou básnickou sbírkou seznámila a odkud se do Petrkova po svatbě roku 1926 vydala. Petrkov se měl stát domovem vždy jen na půl roku, aby se manželé a později i se syny Danielem a Jiřím vraceli do Francie vždy na chladné měsíce. Údělem rodinných i dějinných událostí se však stal místem, ze kterého se od roku 1948 do své domoviny Suzanne Renaudová již vracet nemohla. Současná tvář místa si zachovává otisk celé rodiny Reynkových a vypovídá příběh domova i exilu, ve kterém se zrodila dodnes nesmírně ceněná umělecká díla a přivádí nové návštěvníky z české i francouzské kulturní oblasti. Po promítání filmu následuje přednáška Lucie Tučkové Petrkov jako domov i exil, v průsečíku putování. Akce se koná u příležitosti 60. výročí úmrtí básnířky Suzanne Renaudové.

 

Královéhradecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Památky
Co se děje
22.04.2024