čtvrtek
25. dubna 2024
svátek slaví Marek
plakát akce
© zdroj: https://www.mesto-bohumin.cz



Seznamka pro nezadané nabídne divadlo, recesi a prohlídku pivních lázní

BOHUMÍN: Internetových seznamek nabízejících snadné nalezení partnera je nepočítaně, ne každému ale mohou vyhovovat. Městská agentura K3 Bohumín proto přichází s netradiční novinkou v podobě zážitkové seznamky. Už v lednu budou mít zájemci z celého regionu možnost najít si svou spřízněnou duši během speciální zábavné akce plné divadla, recese a prohlídky pivních lázní. Hlásit se mohou už nyní.

25.01.2018
19:00
Autor článku: 
Lucie Balcarová

„Myslíme si, že pro některé nezadané lidi je lepší potkat se přirozeně, třeba na nějaké akci, než se seznamovat přes anonymní síť. Zážitkové seznamky jsou stále populárnější, proto jsme se rozhodli nabídnout něco podobného i Bohumíňákům a všem zájemcům z širokého okolí,“ vysvětluje za pořádající K3 Bohumín Karel Balcar. Podle něj nechce městská agentura suplovat seznamovací služby, pouze dá jeden večer šanci těm, kteří hledají partnera pro život nebo třeba jen na trávení volného času, aby se potkali na jednom místě při kultuře.

Pořad pro single nazvaný Neseďte doma se uskuteční ve čtvrtek 25. ledna od 19 hodin v domě Pod Zeleným dubem, vstupné stojí rovnou stovku. Na programu budou divadelní frašky amatérského souboru Boban, hudební show či projekce recesistických ukázek. Třešničkou na dortu pak bude exkurze místními pivními lázněmi. Zájemci se mohou hlásit do 10. ledna prostřednictvím e-mailu single@k3bohumin.cz. Do e-mailu stačí uvést pohlaví a věkovou kategorii.

Uvědomujeme si, že Bohumín není velké anonymní město, přesto věříme, že lidé ztratí ostych a přijdou. Čekáme, že přijedou i lidé z okolních měst. Na akci bude nachystána kniha s e-maily všech hostů podle jejich čísel. Své číslo bude mít každý host na placce, kterou dostane u vstupu. Neplánujeme někoho párovat, necháme tomu volný průběh, pokud bude někdo někomu sympatický, může si podle čísla zjistit jeho e-mail a napsat mu,“ vysvětlil princip seznamovacího večera Karel Balcar. Podle něj nejde čistě o akci, na níž by si lidé měli najít dokonalý protějšek. Může pomoci i těm, kteří hledají sparing partnera na sport, výlety nebo kulturu.

ZDROJ

Mohlo by vás také zajímat...

RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.

Pardubický kraj
Instituce a kulturní zařízení, Výtvarné umění, Senioři, Památky
Co se děje
25.04.2024

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

LIBEREC: Pro Liberec je Botanická zahrada nejen turistickou atrakcí, ale významným vědeckým botanickým centrem. Známost zahrady zvyšuje schopnost vědecká aktivita mezinárodních botanických konferencí, výměna teoretických znalostí přírody a také významná přednášková tvorba.

Liberecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Ostatní
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024