čtvrtek
25. dubna 2024
svátek slaví Marek
Olomouc
© zdroj: https://www.olomouc.eu



Navrhněte motto města Olomouce a zúčastněte se soutěže

OLOMOUC: Co se vám vybaví, když se řekne město Olomouc? Jak se dá Olomouc stručně, jednoznačně a především zajímavě vystihnout? Zúčastněte se soutěže o návrh motta města, která bude probíhat v rámci zpracování nového Strategického plánu rozvoje města Olomouce (pro období 2017–2023). Své návrhy můžete posílat do 15. září.

Autor článku: 
Mgr. Radka Štědrá

Zúčastněte se soutěže o návrh motta města, která bude probíhat v rámci zpracování nového Strategického plánu rozvoje města Olomouce (pro období 2017–2023). Zpracování Strategického plánu je spolufinancováno z OP Zaměstnanost v rámci projektu Zefektivnění procesu strategického řízení ve městě Olomouci (CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002952).

Aby byl váš návrh motta zařazen do soutěže, musí splňovat následující podmínky:

  • být v českém jazyce,
  • být originální,
  • motto musí být ve tvaru „Olomouc - …“, za pomlčkou může následovat max. pět slov,
  • nesmí obsahovat vulgární či jinak nevhodné výrazy,
  • nesmí mít politický podtext.

Jeden autor může do soutěže zaslat maximálně dva návrhy.

Autor odesláním svého návrhu souhlasí s tím, že Magistrát města Olomouce může dále s mottem volně nakládat.

Nejlepší tři návrhy budou oceněny:

  • 1. cena: celoroční vstupenka do ZOO Olomouc (v počtu 50 vstupů).
  • 2. cena: celoroční vstupenka do Aquaparku Olomouc (v počtu 20 vstupů).
  • 3. cena: dvě vstupenky na Městský bál Olomouc 2018.

Návrhy, včetně vašeho jména a příjmení, emailového kontaktu či adresy bydliště, posílejte na email: motto@olomouc.eu nebo na podatelnu radnice (nám. Horní náměstí 583, Olomouc, 77911) s označením „Motto Olomouc“ do 15. září 2017.

Výsledky soutěže budou zveřejněny na webových stránkách www.olomouc.eu, výherce bude dále kontaktován přímo na uvedenou emailovou/poštovní adresu.

ZDROJ

Mohlo by vás také zajímat...

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024

ČERVENÝ KOSTELEC: V sobotu 20. dubna se v kině Luník v Červeném Kostelci uskutečnilo 71. krajské kolo celostátní filmové přehlídky České vize. Filmová soutěž je určena neprofesionálním filmovým tvůrcům starším osmnácti let. Přihlášeno bylo 19 snímků. Nejlépe z nich uspěly filmy studentů filmových škol, dařilo se i hraným filmům. Porota také rozdala čestná uznání.

Královéhradecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Soutěže a festivaly
Co se děje
23.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.

Celá ČR, Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Hudba
Články a komentáře
24.04.2024

HRADEC KRÁLOVÉ: Filmový dokument „Petrkov 13“ představuje místo, ve kterém žil a tvořil básník, grafik a překladatel Bohuslav Reynek se svojí francouzskou ženou, básnířkou Suzanne Renaudovou, a také osudy obou umělců. V obrazech je přítomný i Grenoble, kde se roku 1923 Suzanne s Bohuslavem nad svou básnickou sbírkou seznámila a odkud se do Petrkova po svatbě roku 1926 vydala. Petrkov se měl stát domovem vždy jen na půl roku, aby se manželé a později i se syny Danielem a Jiřím vraceli do Francie vždy na chladné měsíce. Údělem rodinných i dějinných událostí se však stal místem, ze kterého se od roku 1948 do své domoviny Suzanne Renaudová již vracet nemohla. Současná tvář místa si zachovává otisk celé rodiny Reynkových a vypovídá příběh domova i exilu, ve kterém se zrodila dodnes nesmírně ceněná umělecká díla a přivádí nové návštěvníky z české i francouzské kulturní oblasti. Po promítání filmu následuje přednáška Lucie Tučkové Petrkov jako domov i exil, v průsečíku putování. Akce se koná u příležitosti 60. výročí úmrtí básnířky Suzanne Renaudové.

 

Královéhradecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Památky
Co se děje
22.04.2024