čtvrtek
25. dubna 2024
svátek slaví Marek
vizuál k projektu
© zdroj: FB profil Sředočeského inovačního centra



Kreativní vouchery Středočeského kraje

STŘEDOČESKÝ KRAJ: 1. 4. spustilo Středočeské inovační centrum (SIC) druhou výzvu úspěšného programu Kreativní vouchery Středočeského kraje. Středočeské firmy a kreativci (tentokrát) z celé ČR se opět mohou pustit do spolupráce. Například na novém webu, grafické identitě, video prezentaci nebo designu produktu. SIC je podpoří částkou až 300 000 Kč.

Autor článku: 
TZ/ika

„Víme, že dobrý design dělá dobrý obchod. Když máte kvalitní web, zaujmete návštěvníky. Produkty v hezkém obalu se zase lépe prodávají. Proto chceme umožnit podnikatelům v kraji, aby posouvali své podnikání a využili finanční pomoci k inovacím, které třeba odkládali. Věříme, že tím zvýšíme jejich konkurenceschopnost v Česku i zahraničí,“ říká Jaroslava Pokorná Jermanová, hejtmanka Středočeského kraje.

Podle odborníků na marketing se 80 % celkového času stráveného na sociálních sítích uskutečňuje přes mobilní zařízení. Prostřednictvím mobilů je sledováno až 70 % YouTube videí. Až 80 % konzumovaného obsahu v roce 2019 bude právě ve formě videa. Mezi jeho výhody patří vyšší zapojení publika, reálný a aktuální pohled do prostředí a posílení důvěryhodnosti.

A co vy? Máte již propagační video? Nebo webové stránky přizpůsobené prohlížení na chytrých telefonech? Využijte nové trendy v marketingu ve prospěch vašeho podnikání. Využijte služeb odborníků na komunikaci, architektů, designerů nebo fotografů a dopřejte svému byznysu nový kabát pomocí Středočeského kreativního voucheru.

„Kreativní voucher nám umožnil s co nejmenším úsilím vytvořit velmi moderní prezentaci našich výrobků přesahující marketingové hranice ČR, “ říká Jiří Brázda, CEO společnosti JEPA Plastics a.s., českého výrobce plastových obalů převážně pro potravinářský průmysl. „Díky podpoře od SIC formou Kreativního voucheru jsme navázali spolupráci s kreativním studiem We are productions a vytvořili jsme video, které představuje společnost DEVINN prostřednictvím našich myšlenek, projektů, ale i atmosféry, ve které pracujeme“, popisuje výhody kreativního voucheru Jana Sobotová z firmy DEVINN, specialisty na vývojové služby v oblasti automotive. „Komunikace se SIC byla po celou dobu projektu flexibilní a vstřícná. Administrace spojená s projektem byla v porovnání s dalšími dotačními tituly časově zanedbatelná,“ dodává Jana Sobotová.

Více než přívětivá administrace

Zažádat o Kreativní voucher je tak snadné. Podnikatel si vybere z Kreativní galerie, ve které je nyní více než 100 kreativců. Domluví se na zakázce a poté zažádá o Kreativní voucher. Po schválení dotace realizuje zakázku a SIC mu ji poté zpětně, ale rychle proplatí až do výše 75 % z celkových uznatelných nákladů. Minimálně dostane 50 000 Kč, maximálně 300 000 Kč. Celkem SIC rozdá nejrychlejším žadatelům 5 000 000 Kč, které na tento projekt vyčlenil Středočeský kraj ze svých zdrojů. Nejedná se tedy o zahraniční dotační program, ale přímou podporu ze strany kraje vůči regionálním podnikatelům.

„Novinkou oproti první výzvě je doplnění oblasti podpory také o průmyslový a produktový design. V prvním případě je design výrobků určen k průmyslové sériové výrobě. Kreativním designem je chápaná inovační metoda používaná ve firmách za účelem efektivního zlepšení produktu, služeb a procesů,“ vysvětluje novinku Vilém Růžička, ředitel SIC.

Více informací ke Kreativním voucherům naleznete na webu SIC nebo neváhejte kontaktovat projektovou manažerku Barbaru Svojanovskou (+420 775 742 431, svojanovska@s-ic.cz)

Zdroj: Středočeský kraj

 

Mohlo by vás také zajímat...

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024

ČERVENÝ KOSTELEC: V sobotu 20. dubna se v kině Luník v Červeném Kostelci uskutečnilo 71. krajské kolo celostátní filmové přehlídky České vize. Filmová soutěž je určena neprofesionálním filmovým tvůrcům starším osmnácti let. Přihlášeno bylo 19 snímků. Nejlépe z nich uspěly filmy studentů filmových škol, dařilo se i hraným filmům. Porota také rozdala čestná uznání.

Královéhradecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Soutěže a festivaly
Co se děje
23.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.

Celá ČR, Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Hudba
Články a komentáře
24.04.2024

HRADEC KRÁLOVÉ: Filmový dokument „Petrkov 13“ představuje místo, ve kterém žil a tvořil básník, grafik a překladatel Bohuslav Reynek se svojí francouzskou ženou, básnířkou Suzanne Renaudovou, a také osudy obou umělců. V obrazech je přítomný i Grenoble, kde se roku 1923 Suzanne s Bohuslavem nad svou básnickou sbírkou seznámila a odkud se do Petrkova po svatbě roku 1926 vydala. Petrkov se měl stát domovem vždy jen na půl roku, aby se manželé a později i se syny Danielem a Jiřím vraceli do Francie vždy na chladné měsíce. Údělem rodinných i dějinných událostí se však stal místem, ze kterého se od roku 1948 do své domoviny Suzanne Renaudová již vracet nemohla. Současná tvář místa si zachovává otisk celé rodiny Reynkových a vypovídá příběh domova i exilu, ve kterém se zrodila dodnes nesmírně ceněná umělecká díla a přivádí nové návštěvníky z české i francouzské kulturní oblasti. Po promítání filmu následuje přednáška Lucie Tučkové Petrkov jako domov i exil, v průsečíku putování. Akce se koná u příležitosti 60. výročí úmrtí básnířky Suzanne Renaudové.

 

Královéhradecký kraj
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Památky
Co se děje
22.04.2024