pátek
26. dubna 2024
svátek slaví Oto
© www.narodni-divadlo.cz



DNES: Benefiční koncert na obnovu katedrály Notre-Dame v Paříži

PRAHA: V úterý 23. dubna 2019 od 21.10 hodin vystoupí  v Rudolfinu kolektivní tělesa Národního divadla a Státní opery na benefičním koncertě na obnovu katedrály Notre-Dame. Koncert pořádá Česká filharmonie ve spolupráci se Symfonickým orchestrem Českého rozhlasu, Symfonickým orchestrem hlavního města Prahy – FOK, PKF – Prague Philharmonia a Národním divadlem.

Autor článku: 
luk

Na programu bude Stabat Mater Antonína Dvořáka pod taktovkou hlavního hostujícího dirigentaČeské filharmonie Tomáše Netopila. Akci bude moderovat Marek Eben.

Koncert bude živě přenášet Česká televize na programu ČT Art a Český rozhlas Vltava.

Do zahájení koncertu se vstupenky prodávají online na colosseumticket.cz, odkaz na prodej je i na stránce koncertu.

V úterý 23. 4. se vstupenky budou prodávat i v Rudolfinu, a to takto:
- od 12.00 do 18.30 se budou prodávat ve dvoraně Rudolfina (boční schodiště od Vltavy, vchod do Galerie Rudolfinum a Café Rudolfinum),

- od 18.30 do 21.00 pak v běžné vstupenkové pokladně (tedy po skončení denního předprodeje abonmá).

Ceny vstupenek jsou od 500 Kč do 3 000 Kč po 500 korunách (tedy 500 - 1 000 - 1 500 - 2 000 - 2 500 - 3 000), každý si může zvolit výši ceny, a tedy i svého příspěvku na Notre-Dame v online prodeji v košíku volbou slevové kategorie. Základní cena je 500 Kč, slevy jdou tedy paradoxně vzhůru. Při prodeji v Rudolfinu pak platí tytéž podmínky výběru ceny. Je stanoveno jednotné cenové/slevové pásmo pro celou Dvořákovu síň.

Na koncertě bude k dispozici jednoduchý program ve formátu DL karty, s uvedením všech účinkujících i popisu možnosti přispění na transparentní účet či DMS zprávami.

V Rudolfinu budou k dispozici dvě kasičky, kde budé také možno přispět.

Z důvodu televiznímu přenosu prosíme všchny navštěvníky, aby byli nejpozději ve 21.00 na svých místech.

 

ZDROJ

Mohlo by vás také zajímat...

RONOV NAD DOUBRAVOU: V souvislosti s plánovaným dokončením celkových úprav náměstí se vedení města rozhodlo naplnit myšlenku pořízení sochy věnované svému nejslavnějšímu rodákovi. Ta se objevovala již od šedesátých let minulého století, kdy byla v Nečasově vile instalována obrazová galerie určená nejen pro díla Chittussiho, ale i dalších malířů Železných hor.

Pardubický kraj
Instituce a kulturní zařízení, Výtvarné umění, Senioři, Památky
Co se děje
25.04.2024

ČR-PRAHA: Hlavním cílem předloženého návrhu je především zavést do právního řádu České republiky institut statusu umělce. Děje se tak prostřednictvím novelizace zákona č. 203/2006 Sb. o některých druzích podpory kultury. Za tímto účelem novela zřizuje nový registr umělců, který povede Ministerstvo kultury. Status umělce se stane nástrojem možné finanční podpory pro umělce, kteří mají na trhu práce mnohdy velmi specifické postavení.  

Celá ČR, Hl. m. Praha
Co se děje
25.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní?

Naším prvním hostem je nezávislý divadelní soubor Geisslers Hofcomoedianten. Příště to ale můžete být vy!

Pokud víte, jak na to, napište nám na: redakce@mistnikultura.cz

Celá ČR, Hl. m. Praha
Instituce a kulturní zařízení, Knihy, literatura, média, Senioři, Vzdělávání
EDITORIAL
24.04.2024

ČR: Všechny v kulturním sektoru zajímá, jak se účinněji propagovat, ale někde to umějí lépe… Koncem loňského roku se na Ministerstvu kultury konal seminář věnovaný novým trendům v marketingu a propagaci kulturních zařízení a paměťových institucí. Ukázalo se, že sdílení zkušeností a úspěšných praxí je pro všechny, kteří mají oblast marketingu a propagace na starosti, velmi cenné. Proto jsme v Místní kultuře připravili anketu, která nabízí možnost „podívat se“, jak to dělají jinde. Chceme přinést konkrétní příklady vynalézavé, nápadité, ale hlavně fungující sebepropagace a dobře zvolené komunikační strategie vybraných projektů z oblasti kultury. Jaký je váš příběh? Co pomohlo ke zvýšení návštěvnosti, prodejnosti, sledovanosti? Čím můžete inspirovat ostatní? Zeptali jsme se Kateřiny Hubertové za Geisslers Hofcomoedianten.

Celá ČR, Hl. m. Praha
Děti a mládež, Instituce a kulturní zařízení, Divadlo a tanec, Hudba
Články a komentáře
24.04.2024